טכניקות לניהול כעסים - שיטת סילבה
אימון מוחי -שיטת סילבה

כמה פעמים מצאנו את עצמנו באותם רגעים מאתגרים בהם: רצינו לשתף את הדעה שלנו בדיון או ויכוח וחשנו רתיעה פתאומית… רצינו להודיע הודעה חשובה לכולם והמילים נעלמו… רצינו לקום ולחצות חדר באמצע הרצאה והרצון הטבעי נחסם… או רצינו לבצע משהו וכשקלטנו שאחרים שמביטים בנו, הלב התחיל לדפוק מהר יותר וחשנו לא מספיק בטוחים בעצמנו? בכל הרגעים האלה, חוסר הביטחון השתלט עלינו: עצר אותנו, חסם אותנו, העלה בנו ספק עד שלא היינו מסוגלים לפעול כמו שהיינו רוצים.

מה זה בכלל ביטחון עצמי?

ביטחון עצמי זה מצב בו אנחנו סומכים על עצמנו ומאמינים שאנו יכולים. יש לנו אמונה בשיפוט, ביכולות, ובכישורים שלנו להצליח. יש לנו אמון בעצמנו להתמודד עם מצבים שונים, לקבל החלטות או להשיג מטרות. הביטחון העצמי הוא זה שמאפשר לנו להתמודד עם אתגרים ולפעול בצורה עצמאית, והוא זה שמשפיע מאד על תחושת הערך שלנו.

כולנו יודעים איך זה מרגיש כשיש ביטחון עצמי חזק (לפחות בתחום אחד בחיינו). אנחנו מאד בטוחים בעצמנו, ניגשים לסיטואציות בתחושת יכולת, מרגישים מסוגלים, פועלים מתוך ידיעה שיש לנו מה להציע ושיש לנו ערך. אבל כשחסר לנו הביטחון, (ולפעמים זה רק בתחום ספציפי) כל דבר קטן מרגיש כמו משימה עצומה. אנחנו חשים חוסר מסוגלות, חשש לנסות, רתיעה ורצון עז "לברוח" מזה, יחד עם תסכול וחוסר אונים.  כל צעד קדימה נראה פתאום גדול עלינו, בלתי אפשרי…  והדאגות על איך אנחנו נתפסים על ידי אחרים רק מחזקות את תחושת חוסר הביטחון.

חוסר ביטחון עצמי משפיע על כל תחום בחיים שלנו – מהקריירה, דרך מערכות היחסים, ועד לקבלת החלטות יומיומיות. התחושה שאנחנו לא מספיק טובים, שאנחנו לא שווים, מונעת מאיתנו לפעול ולבצע את הצעדים שאחרים עושים באופן "טבעי". זה יכול לגרום לנו לא רק להימנע מסיטואציות, אלא גם להימנע מאנשים, ואפילו להקטין את עצמנו במקומות שבהם יש לנו פוטנציאל לזרוח. 

מה שקובע אם ניתן אמון בעצמנו וביכולות שלנו או לא, אילו הן המחשבות בהן אנו מתמקדים. אנחנו לא מחליטים אילו מחשבות יעברו לנו בראש. המחשבות עולות לבד. אבל אנחנו כן יכולים להחליט אם לתת להן לשלוט בנו ולהשפיע על התפקוד שלנו או לא.

 

אימון מוחי -שיטת סילבה

מה זה אימון מוחי וכיצד הוא יכול לשנות את החיים?

דמיינו רגע שיש לנו כלי שמאפשר לנו לקחת שליטה שלנו, במקום שהמחשבות ישלטו בנו. איך החיים שלנו היו נראים עם כלי כזה? אז אימון מוחי, במיוחד אימון מוחי לפי שיטת סילבה, הוא בדיוק הכלי שמאפשר זאת. מדובר בשיטה שעוזרת לנו לזהות את המחשבות שמערערות ומגבילות אותנו ולהמיר אותן במחשבות שמחזקות אותנו. זה לא קסם, אלא תרגול שמבוסס על הדרך בה פועלים המוח והתודעה.

המוח שלנו פועל כמו שריר – ככל שנתרגל אותו, כך נוכל לשלוט במחשבות ולחזק את הביטחון העצמי. אימון מוחי בשיטת סילבה מלמד אותנו לעצור את המחשבות השליליות ברגע שהן מופיעות… לנטרל את השפעתן ואז בעזרת טכניקה מאד קלה ליישום לשנות את החיווט שלהן ולהחליפו לחיווט של מחשבות מעצימות. אנחנו לומדים איך לנתב את האנרגיה הפנימית שלנו למחשבות מחזקות, חיוביות ובונות, שמשפרות את הדרך שבה אנחנו תופסים את עצמנו ואת העולם סביבנו.

איך שיטת סילבה יכולה לסייע בבניית ביטחון עצמי?

דמיינו לרגע שאתם יכולים להיכנס לכל סיטואציה – עבודה, פגישה חברתית, אפילו דיבור מול קהל – ולהרגיש בטוחים בעצמכם. במקום שהפחד והספקות ישתלטו עליכם, אתם פועלים מתוך שקט פנימי ותחושת ערך עמוקה. זה בדיוק מה ששיטת סילבה לאימון מוחי מציעה – שינוי עמוק ומתמשך.

הקסם של אימון מוחי בשיטת סילבה הוא בכך שהוא לא רק עוזר לנו ברגעים ספציפיים, אלא גם משנה את הדרך שבה אנחנו ניגשים לחיים בכלל. ככל שאנחנו מתרגלים יותר, המוח שלנו לומד להפנים את הדפוסים החדשים. פתאום, הסיטואציות שבעבר היו גורמות לנו לחרדה – הופכות להרבה פחות מאיימות. אנחנו מתחילים להרגיש שהמחשבות המחזקות באות באופן טבעי יותר, ושהביטחון הפנימי שלנו ממשיך לצמוח.

השינוי הזה אינו רגעי, אלא חלק מתהליך ארוך טווח, שבו אנחנו לומדים לפעול מתוך ביטחון אמיתי. אנחנו כבר לא "מעמידים פנים" שאנחנו בטוחים בעצמנו – אנחנו באמת מאמינים בכך. זהו מסע של גילוי עצמי, שמעניק לנו כלים לפעול מתוך שקט פנימי ולשלוט במחשבות שלנו. יותר מזה, השיטה עוזרת לנו לזהות את המקומות שבהם מגיע לנו להצליח, ופותחת דלתות להזדמנויות חדשות.

אימון מוחי שיטת סילבה

למה כדאי להתחיל כבר עכשיו?

כל יום שבו אנחנו נותנים למחשבות השליליות לשלוט, הוא יום שבו אנחנו מחמיצים הזדמנויות ונשארים תקועים. אבל יש חדשות טובות – אנחנו יכולים להתחיל לשנות את זה כבר עכשיו. אימון מוחי בשיטת סילבה לא דורש מאיתנו כישורים מיוחדים, רק נכונות להתחיל ולהתנסות. זהו תהליך שמתחיל בצעד אחד קטן, ומוביל לתחושת ערך עצמי עמוקה ויציבה.

ככל שאנחנו מתרגלים יותר, אנחנו מגלים שהאימון מוחי משנה את הדרך שבה אנחנו תופסים את העולם ואת עצמנו ואת הביטחון העצמי שלנו. אם גם אתם מרגישים לעיתים שהביטחון שלכם אינו במקום שבו הייתם רוצים שיהיה, הגיע הזמן לקחת שליטה. בואו נתחיל באימון מוחי שיאפשר לנו לגלות את הכוח הפנימי שבנו, לבנות ביטחון עצמי איתן, ולחיות את חיינו מתוך תחושת ערך אמיתית.

רוצים גם אתם לגלות את שיטת סילבה?

המוח שלנו הוא כמו מחשב על, עם יכולות אדירות שרק מחכות להתגלות. קורס בסיסי בשיטת סילבה יפתח לכם צוהר לעולם חדש של אפשרויות, וילמד
אתכם כיצד לרתום את כוח המוח שלכם לטובתכם.

הצטרפו למיליוני אנשים ברחבי העולם שכבר נהנים מחיים טובים יותר:

  • הרפיה ושלווה: למדו טכניקות יעילות להתמודדות עם לחץ וחרדה.
  • שינוי אמונות מגבילות: התגברו על מחשבות שליליות ופתחו חשיבה חיובית.
  • הגשמת מטרות: הגדירו יעדים ברורים ותכננו את הדרך להצלחה.
  • חיבור לתת המודע: גלו את הפוטנציאל האישי הטמון בכם.
  • פיתוח האינטואיציה: קבלו החלטות נכונות יותר וסימכו על תחושת הבטן שלכם
  • בריאות מיטבית: שמירה על בריאות תקינה

בקורס תלמדו:

  • טכניקות הרפיה עמוקות: השתחררו מהסטרס והגיבו ברוגע.
  • חשיבה באלפא: רמת מודעות מיוחדת המאפשרת חשיבה אחרת וגישה לתת המודע.
  • חשיבה חיובית: למדו לחשוב חיובי ושנו את האמונות שלכם ממגבילות למעצימות
  • שיפור הזיכרון והריכוז: זיכרו דברים בקלות רבה יותר והתמקדו במשימות.
  • חיזוק האינטואיציה והיצירתיות: פתחו פתרונות חדשניים וחשיבה מקורית.
  • להפעיל את המוח המרפא: שפרו את הבריאות, זרזו החלמה והפיגו כאבים.
  • תכנות חלומות: תזמינו חלום כדי לפתור בעיה או אתגר.
  • תקשורת סובייקטיבית: איך להעביר מסר למישהו אחר בלי לדבר איתו.
  • הדמיות מודרכות: עשו שימוש בכוח הדמיון להשגת מטרות.

הקורס מתאים לכולם:

  • אנשים המעוניינים לשפר את איכות חייהם.
  • מי שרוצה להצליח באתגרים שונים או לפתור בהצלחה בעיות.
  • אנשים שרוצים לשפר את הבריאות ולהתגבר על כאבים פיזיים.
  • מי שרוצה מערכות יחסים טובות עם יקיריו, עם עצמו, עם כסף ועם אחרים
  • כל מי שרוצה להגשים חלומות ולפתח את הפוטנציאל האישי שלו.
  • כל מי שמעוניין לחיות ברווחה ולממש את היעוד שלו.

אל תחכו, הירשמו עוד היום לשיחת התאמה אישית ללא עלות!

 

 


רוצים גם אתם לגלות את שיטת סילבה?

 


למידע על הקורסים והסדנאות שלנו

השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.