טכניקות לניהול כעסים - שיטת סילבה

ניהול סטרס בעזרת שיטת סילבה

ניהול סטרס בשיטת סילבה

כולנו מכירים את התחושה הזו – כשכל יום נראה כמו מרוץ שלא נגמר, והלחץ רק הולך ומצטבר.
בין פגישות דחופות, משימות בלתי פוסקות, ותחושת אחריות כבדה, קל מאוד להרגיש שאנחנו על סף קריסה. אנחנו מכירים את הרגעים שבהם השעון מתקתק, והלב פועם במהירות, והראש לא מפסיק לרוץ עם מחשבות על כל מה שאנחנו צריכים להספיק. זה לא פשוט, והתחושה הזו של להיות "בתוך המערבולת" יכולה להשפיע על כל תחום בחיינו. 

אבל מה זה באמת סטרס? ולמה אנחנו מרגישים ככה?
סטרס הוא לא רק תחושה מעיקה; הוא תגובה טבעית של הגוף שלנו לאיומים ולמצבי לחץ. כשאנחנו חווים סטרס, הגוף שלנו מגיב כאילו אנחנו בסכנה מיידית: הלב פועם מהר יותר, הנשימה מתקצרת, והשרירים מתכווצים. זה כמו שהגוף מכין אותנו להילחם או לברוח. אבל כאשר תחושת סטרס הופכת לכרונית – כל יום, כל הזמן – הגוף שלנו לא מפסיק להיות במצב של "כוננות עליונה", גם המוח מושפע – הקורטיזול (ההורמון שמשוחרר במצב סטרס) יכול לפגוע באזורים הקשורים לזיכרון ולריכוז. וזה מתיש, אנחנו מרגישים עייפים, חסרי אנרגיה, ולעיתים אפילו חולים. הלחץ המתמשך פוגע בנו – פיזית, נפשית ורגשית. 

ניהול סטרס בשיטת סטרס

סיפורו של אורן: מרעש בלתי נגמר בראש לשקט מופלא 

אורן, מנכ"ל של חברת סטארט-אפ מצליחה, היה תמיד האדם החזק והיציב בצוות שלו. אבל בתוך תוכו, הוא הרגיש אחרת. ככל שהחברה שלו גדלה, כך גם גדלו הלחצים. פגישות אינסופיות, החלטות כבדות משקל, וציפיות גבוהות מהצוות, מהמשקיעים ומעצמו. "התחלתי להרגיש שאני טובע," הוא משתף. "הייתי נכנס למשרד מוקדם בבוקר ויוצא מאוחר בלילה, מותש סחוט ומתוח… הראש שלי כבד ומלא במיליון דברים שצריך לזכור… וכל מה שאני מייחל לו זה שקט בראש.."

יום אחד, כשאורן הגיע לפגישת עבודה שהיתה לו עם מנכ"ל של חברה אחרת, הוא פגש בלובי את החבר הטוב שלו דניאל. דניאל נעץ בו מבט ממושך ושאל אותו בשקט: "תגיד, קרה משהו?…  הכל בסדר איתך?". אורן ניסה לבטל זאת ואמר שזה פשוט הלחץ והסטרס בהם הוא נמצא בגלל העבודה. "זה יעבור לי בקרוב" הוא ניסה לטשטש זאת.
"לא, זה לא!" השיב לו דניאל. "הייתי בדיוק במצבך לפני 3 שנים… זה לא עובר אם לא עושים משהו.  מה שאני עשיתי, מה שלי עזר  למצוא שוב את השקט בתוך כל הרעש, הייתה שיטת סילבה. לך תחווה את השיטה ותראה שהחיים שלך יראו אחרת לגמרי." 

אבל אורן היה ספקן.  "לא הגיוני שארגיש שקט אם לא פתרתי את הבעיות! ובכלל אין לי זמן מיותר לבזבז על קורסים. יש לי המון על הראש", הוא ענה לדניאל. "בדיוק בגלל זה, תעשה לעצמך באמת טובה ותלמד את שיטת סילבה" השיב לו דניאל ונפרד ממנו.

אחרי התלבטות רבה אורן החליט לנסות. השיעור הראשון לא היה לו פשוט. כל הזמן קפצו לו לראש כל הדברים שעליו לעשות… והיה לו קשה לשבת להקשיב. גם הטלפון הפריע. עוד ועוד הודעות הופיעו והוא לא יכול היה להתעלם מהם. "אולי זה לא בשבילי, הוא חשב לעצמו אולי אני סתם מבזבז את הזמן". הוא הרגיש שחוסר השקט והמתח רק עולים בו יותר ויותר. 

ואז הוא שמע את המנחה פונה אליו: "אורן!… בוא, כבה את הטלפון ותרשה לעצמך בחצי השעה הקרובה לשכוח מהעולם בחוץ. אל תתן למוח שלך להשאיר אותך בסטרס ולחץ. אנחנו לומדים עכשיו איך לרוקן מתוכנו את כל הסטרס שהצטבר. תן לעצמך לחוות זאת".
"אולי היא צודקת" הוא חשב לעצמו… "אני ממילא כאן, למה שאני לא אתן לזה צ'אנס?… מקסימום אני אגיד אחר כך לדניאל שניסיתי אבל זה ממש לא עזר לי". 

אורן שקע לתוך התרגול. 

אחר כך סיפר: "היה רגע שבו הכל נהיה שקט.  הרגשתי כאילו כל המשקל שלחץ עלי  נעלם. זה היה רגע מופלא, אבל הוא נתן לי חשק לחוות אותו שוב. בסיום התרגול המנחה אמרה לנו: "ככל שנאמן את המוח שלנו לייצר את הרגע הזה… המוח יצור אותו יותר ויותר בחיים שלנו ולא רק שנחווה רגיעה אלא שגם במצבים הכי מלחיצים נישאר שלווים ונפעל מתוך רגיעה".

זה הספיק לאורן. הוא החליט להמשיך לתרגל ולגלות את השקט בתוכו מחדש.  הוא ממש למד בעזרת השיטה איך להתמודד עם סטרס בצורה חדשה ומעצימה יותר וגם איך להשתמש ביכולות המוח שלו כשהוא רגוע כדי להשיג את המטרות שלו בהצלחה. לסטרס לא היתה יותר שליטה על אורן.

ניהול סטרס בשיטת סילבה

כיצד שיטת סילבה משפיעה על ניהול סטרס?

שיטת סילבה מציעה גישה ייחודית לניהול סטרס. במקום להילחם בסטרס או לתת לו לשלוט בנו, אנחנו לומדים לשנות את התגובה שלנו אליו. סטרס הוא חלק מהחיים. ההבדל בין אנשים שסטרס משפיע עליהם לאילו שלא, הוא שהראשונים נותנים לסטרס יד חופשית למלא אותם בלחץ, דאגה, חרדה, כעס וכד'… בעוד שאלה שלא מושפעים מהסטרס בחרו להשאיר את השליטה בידיים שלהם ולמדו להגיב לסטרס ברגיעה תוך שמירה על השקט הפנימי.
שיטת סילבה מלמדת צעד אחרי צעד איך לעשות זאת, איך להגיב אחרת לסטרס. בהתחלה אנחנו לומדים איך לרוקן את הסטרס שהצטבר ולהתמלא בשלווה. אח"כ איך להעלות את סף הרגיעה כך שיהיה קשה יותר ויותר לייצר תגובת סטרס… וכמובן אנחנו לומדים לאתר ולזהות את המחשבות והאמונות שמייצרות את הסטרס ולפרק את החיווט שלהן כדי שלא ישפיעו עלינו יותר. בצורה זו אנחנו מאמנים את המוח שלנו להגיב בצורה רגועה יותר למצבים מלחיצים… תוך שמירה על ריכוז, מיקוד ועל השקט הפנימי

בואו נגלה את השקט הפנימי שלנו בעזרת שיטת סילבה

אנחנו לא חייבים להמשיך להרגיש שכל העולם על הכתפיים שלנו. אנחנו יכולים ללמוד להתמודד עם הלחץ, להחזיר לעצמנו את השקט, ולחיות חיים מלאים ומשמעותיים יותר. עם שיטת סילבה, אנחנו נותנים לעצמנו את המתנה של שקט נפשי ושלווה, גם בזמנים הכי מאתגרים.

אז בואו נתחיל את המסע שלנו יחד. גלו את הכוח של שיטת סילבה והתחילו להרגיש אחרת כבר היום!

 

הצטרפו למיליוני אנשים ברחבי העולם שכבר נהנים מחיים טובים יותר:

  • הרפיה ושלווה: למדו טכניקות יעילות להתמודדות עם לחץ וחרדה.
  • שינוי אמונות מגבילות: התגברו על מחשבות שליליות ופתחו חשיבה חיובית.
  • הגשמת מטרות: הגדירו יעדים ברורים ותכננו את הדרך להצלחה.
  • חיבור לתת המודע: גלו את הפוטנציאל האישי הטמון בכם.
  • פיתוח האינטואיציה: קבלו החלטות נכונות יותר וסימכו על תחושת הבטן שלכם
  • בריאות מיטבית: שמירה על בריאות תקינה

בקורס תלמדו:

  • טכניקות הרפיה עמוקות: השתחררו מהסטרס והגיבו ברוגע.
  • חשיבה באלפא: רמת מודעות מיוחדת המאפשרת חשיבה אחרת וגישה לתת המודע.
  • חשיבה חיובית: למדו לחשוב חיובי ושנו את האמונות שלכם ממגבילות למעצימות
  • שיפור הזיכרון והריכוז: זיכרו דברים בקלות רבה יותר והתמקדו במשימות.
  • חיזוק האינטואיציה והיצירתיות: פתחו פתרונות חדשניים וחשיבה מקורית.
  • להפעיל את המוח המרפא: שפרו את הבריאות, זרזו החלמה והפיגו כאבים.
  • תכנות חלומות: תזמינו חלום כדי לפתור בעיה או אתגר.
  • תקשורת סובייקטיבית: איך להעביר מסר למישהו אחר בלי לדבר איתו.
  • הדמיות מודרכות: עשו שימוש בכוח הדמיון להשגת מטרות.

הקורס מתאים לכולם:

  • אנשים המעוניינים לשפר את איכות חייהם.
  • מי שרוצה להצליח באתגרים שונים או לפתור בהצלחה בעיות.
  • אנשים שרוצים לשפר את הבריאות ולהתגבר על כאבים פיזיים.
  • מי שרוצה מערכות יחסים טובות עם יקיריו, עם עצמו, עם כסף ועם אחרים
  • כל מי שרוצה להגשים חלומות ולפתח את הפוטנציאל האישי שלו.
  • כל מי שמעוניין לחיות ברווחה ולממש את היעוד שלו.

אל תחכו, הירשמו עוד היום לשיחת התאמה אישית ללא עלות!


רוצים גם אתם לגלות את שיטת סילבה?

 


למידע על הקורסים והסדנאות שלנו

השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.